sunnuntai 15. joulukuuta 2013

14 Luukku

HAASTE!

 

Minut siis haastoi Shara :D
Joten...

Pelisäännöt:
- Kerro 11 asiaa itsetäsi
- Vastaa haastajan 11:een toista kysymyseen
- Keksi 11 uutta kysymystä
- Haasta 11 bloggaajaa
- Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät


11 Faktaa

1. Olin tänää Riia hepal estekisoissa
2. Ei päästy uusintaa, koska kielto toiseelle esteelle... SILTI PARAS HEPPA <3
3. Oon siis 16v
4. Kuuntelen tällä hetkellä Pitbull ft. Kesha - Timber
5. Rakastan hevosii, salii, kuvausta, juoksemista, piirtämistä, kitaraa, kavereita...
6. Oon ollu parisuhteessa 1vuotta ja kohta 3kk
7. Zumba on parasta <3
8. Oon jääny kerran luokalle ;(
9. En tykkää kaakaosta
10. 9 päivää enää jouluu <3
11. En keksi enää xd

Kysymykset minulle
1. Tämän vuoden ykkös joululahjatoiveesi?
-Guess koru?
2. Minkä elokuva haluaisit nähdä?

-Fast and Furious 7
3. Lempi suklaakarkkisi?

-wut? suklaakarkki?! :D
4. Minkä uuden harrstuksen haluaisit aloittaa?

-Koripallo tai potkunyrkkeily
5. Juotko teetä tai kahvia?

-en kumpaakaan :D
6. Koska olet viimeksi ratsastanut?

-Oikeel tänää ja kepparil... ööh...?  en vähää aikaa koska piha peilijääs
7. Minkä lemmikin haluaisit?

-Oma pinkki yksisarvinen ois aika kiva <3
8. Koska viimeksi olet lukenut kirjan? Minkä?

-Lukemas parhaillaan ''Eikä yksikään pelastu'' (alotin lukee vuos sit..)
9. Jos maailmassa olisi kaikki laillista 24h, mitä tekisit?

-Voih voih voih... xd
10. Miten reagoit, jos teiltä katkeaa sähköt?

-Alan huutaa ja juoksen seinii päi.. xd No oon vaa sillee WTF?! ._.
11. Oletko mielestäsi kännykkäriippuvainen?

-Kyllä olen...

Kysymykseni muille
1. Iphone 4s vai Iphone5?
2. Poni vai hevonen? miksi?
3. Oletko urheiluriippuvainen?
4. Jos saisit värjätä hiukset miksi vain, jotta ne onnistuisivat täydellisesti, niin minkä värisiksi?
5. Mitä odotat eniten joulussa?
6. Joululahja toiseesi? (3 riittää)
7. One Direction vai Justin Bieber?
8. Oletko riidanhaluinen?
9. Mitä teet ensimmäiseksi kuin täytät 18?
10. Toive ammattisi?
11. Paikka, jota kammoat/pelkäät

Haastan kaikki, jotka tämän haasteen lukee loppuun! :))


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti