tiistai 3. kesäkuuta 2014

#magic

LOMALLA VIIMEINKIN! <3
 
 
Mun piti postata jo aiemmin, mutta olin kavereidenkaa jhlii schoolsoutii, joten tää vähä jäi :D Mut nyt tulee teksii ja kuvii senki eestä ;) Eli no mun loma on alkanu enemmäki näitte tilareiden parissa! Tein suuttoman pikku ponin, josta ei oo tänne laittaa kuvia, sillä tyhjensin sen jo. Siitä tuli aika super söpö suuttomaks :D Muutama päivä sen jälkee tein itelleni ratsun, joka oli siis Bluesin ja Valkoharjan Oliverin ratsuponi vauva :) Varsa sai nimekseen Cliché eli Chille (Tirppa) ja hän on siis ori!
 
Tänään kuitenkin valmistui Kht Midsummerin tilari :)  




 
Sellane :) kaulan oon täyttäny iha sika nopeest, joten siks aika epätasane xD
Mut siis Krypton tuli mulla kyläilee, jolloin tein sille uuden tukan, kun edellinen omistaja oli pilannu, ja leikannu pojan tukan ;(
 

Kyl se ny on samannäköne ko enneki :)
Tosin on kulunu ja ei oo enää ''valkone'' vaa harmaa...
 
Mutta tässää ois muutamia kuvia uudesta ratsusta, niinkun tulla yllä jo mainitsin, eli
Cliché eli Chille tai Tirppa.
Eli hän on erikoisen värinen, eli sysirautias liinaharja, piirrolla, turpamerkillä ja täplillä :D
Pojalla on tällähetkellä ikää vasta 4 vuotta :3 Joten nuori kaveri on!









 
Toivottavasti postaus ei ollu tylsä :)

 
<3llä: Fede


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti