keskiviikko 24. kesäkuuta 2015

Tiesitkö että..?

Lukijoita on tullu sen verra lisää, että ajattelin kertoa 20 faktaa itsestäni.

Kiitos huimasti teille kaikille 59 seuraajalle!
Kuha saadaan 60 seuraaaa, teen jonkun teidän päättämän haasteen!
Niin ja tosiaan.... Risto ja Charmi on myyty ja matkalla uuteen kotiin! Tallissa asustelee siis enää vain yksi ori. Myös uusia karvanaamoja on tullut, mm. Avance, jonka ostin Jyväskylässä ollessani Aphén kisoissa, ja ponitamma Centin. Heistä tulossa myöhemmin esittelyä.
Nyt siis faktoihin...

1. Feden oikea nimi on siis Ida
2. Olen 18 vuotias
3. Keppareita harrastanu 7vuotta ja oikeuta 12vuotta
4. Opiskelen Lappeenrannassa Leipuri-Konditoriksi
5. Minulla on poikaystävä, joka on hyväksynyt keppihevoset
6. Olen kamalan nirso, en uskalla syödä uusia ruokia.
7. Inhoon ylikaiken kaakaota, muurahaisia, kylmää, keittoja ja lattioiden pesua
8. Oon siivoushullu, lukuun ottamatta ylempää, viimoista faktaa.
9. Omaan kanin, nimeltään Cathy's Casablanca "Bono" joka on 1,3kk risteytyskani (Rex x New Zealand Red)
10. omistan myös kaksi undulaattia (Larissa ja Sipe) ja kissan (Kaapo)
11. Miulla on autokortti, eikä inssi menny läpi ekalla kerralla
12. Minulla on hoitohevonen nimeltään Whisper "Vili"
13. Puhelimenani toimii iPhone 6+
14. En ihaile mitään keppihevostallia/harrastajaa
15. Hevos maailmasta ihailen Piia Pantsua, Kyra Kyrklund, Kari Vepsää ja Monty Roberts'ia
16. Oon ainoastaa kerra tippunu esteillä
17. Unelmien hevonen olisi rodultaan puoliverinen tai suomenhevonen
18. Omaan paranormaaleja taitoja (mm. nähdä, kuulla ja tuntea maanpäällä liikkuvat henget)
19. Rakastan creepyjä paikkoja
20. Asun Etelä-Karjalassa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti